9. Meg og Mikkel har nøte 3 dager i kopervik på Karmøygeddon. Stor suksess i år og. På søndagen hadde me èin stans på vibrandsøy og Haugesund siden båten skulle på,slipp og service i Haugesund på mandagen. Viste seg at kranmannen hadde tatt ferie, så måtte reisa heim igjen med uforretta sak.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar