Windy 42 Grand Bora 2009
9. Til Haugesund på service. Koselig lunsj med pappen og Wenche. Deilig kvelds etter lang arbeidsdag med pappen på Il Forno
2. Årets første overnatting i båten. Reiste til Bekkjarvik. Turgåing og god mat og drikke.