onsdag 29. juli 2020

Kjørte til Haugesund i dag. Litt shopping i byn. Deilig middag på Egon i kveld med pappen og Wenche. Forholdsvis dårlig vær heile dagen kan me vel sei..
Blei ein dag til i Stavanger. Ut på mc butikk for å kikke på lett mc til Maja. Nydelig lunsj på bølgen og moi.

tirsdag 28. juli 2020

Fin dag i Stavanger i dag. Fikk møtt både Birgitte og Dag, Morten og Julie, og Andreas og Elias. Det ble også tid til storshopping på alle mann🙂

søndag 26. juli 2020






Etter en rolig aften med film og kinamat i Mandal, gjekk ferden videre til Stavanger i dag. Pit stop i sprangereid for litt mat, og så raka vegen til Stavanger. Hadde følge med Håkon og Anne på havoverfarten. Fekk ein fin bås ved Oljemuseet når me ankom.

lørdag 25. juli 2020

Dinna dagen gjekk ikkje heilt som planlagt. Sikta mot Arendal og hadde store plana der. Ankom ei smikkfull havn, med fleire båta som sirkla rundt i kø. Da orka ikkje me. Sette kursen mot Kristiansand. Jaggu meg smukkfult der og. Peiste oss vidare te Mandal, og der va da god plass.

fredag 24. juli 2020

Fin dag i Kragerø i dag. Starta med regn og 14 grader på morgenen, men skrin opp rundt lunsjtider. Scooter tur til Jomfruland og joggetur der. Heimelaga pizza til kvelds.





torsdag 23. juli 2020

I dag gjekk turen til Kragerø i solskinn. Fekk fin plass med ein gang. Maja blei stoppa i promillekontroll på scooteren på kvelden, var heldigvis ikkje full, men litt for ung til å kjøre scooter😅