MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
søndag 17. mai 2020
Båtkonvoi som 17 mai tog i år. Mykje båt og minimalt med regn.
fredag 8. mai 2020
Nydelig tur til Valen i dag, fulgte den gamle postveien.
torsdag 7. mai 2020
Eg, fruen og Mikkel på tur til Husnes. Besteig Nordfjell på kvelden før fin god kvelds i båten.
søndag 26. april 2020
Eg, fruen og Mikkel på overnattingstur til Bekkjarvik. Nydelig april vær😎
lørdag 8. februar 2020
Eg, Anette og Mikkel på Haugesundstur. Pink Floyd konsert og sushi. Mykje vind og regn.
lørdag 1. februar 2020
Eg og Kenneth på tur til Haugesund på The dogs konsert. Trond Atle joina oss i byen. God mat og musikk, dårlig vær.
lørdag 23. november 2019
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)