MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
lørdag 8. februar 2020
Eg, Anette og Mikkel på Haugesundstur. Pink Floyd konsert og sushi. Mykje vind og regn.
lørdag 1. februar 2020
Eg og Kenneth på tur til Haugesund på The dogs konsert. Trond Atle joina oss i byen. God mat og musikk, dårlig vær.
lørdag 23. november 2019
fredag 22. november 2019
Bergenstur med lysfest på programmet! Litt dårlig vær første kveld..
søndag 25. august 2019
Fin helg i Bergen. Kun meg og fruen. Bryllup til kollega Bjørn. Møkka vær på fredagen, men fint på lørdag og søndag.
lørdag 17. august 2019
Eg og Knut på Slegest konsert i Haugesund. Jaggu va da havnedagar der samtidig. Mykje båt og mykje regn.
søndag 28. juli 2019
Fin tur i bekkjarvik er over. Vakna til nydelig vær i dag og. Kruste heim via brandasund utpå formiddagen.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)