MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
lørdag 23. november 2019
fredag 22. november 2019
Bergenstur med lysfest på programmet! Litt dårlig vær første kveld..
søndag 25. august 2019
Fin helg i Bergen. Kun meg og fruen. Bryllup til kollega Bjørn. Møkka vær på fredagen, men fint på lørdag og søndag.
lørdag 17. august 2019
Eg og Knut på Slegest konsert i Haugesund. Jaggu va da havnedagar der samtidig. Mykje båt og mykje regn.
søndag 28. juli 2019
Fin tur i bekkjarvik er over. Vakna til nydelig vær i dag og. Kruste heim via brandasund utpå formiddagen.
lørdag 27. juli 2019
Traska oss opp på kongestien i sjerpa trapper i dag. Fin tur i varmt vær🙂
På plass i Bekkjarvik. Mykje båt, men fekk ein god plass. 30 grader og sol..
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)