MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
fredag 30. juni 2017
Kruser avgårde i 35 knop på vei mot Haugesund , flatt hav og strålende sol!
Nydelig morgen i nedstrand , 22 grader!
KLatreparken!
onsdag 28. juni 2017
Nydelig kveld.
Ankom nedstrand i ettermiddag. Nydelig vær! Klar for klatrepark i morgen.
tirsdag 27. juni 2017
Skartveit.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)