MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
mandag 31. august 2015
Da ble det plutselig fint vær. Tok med André og gjørild på tur til brandasund.
lørdag 22. august 2015
Då har me hatt oss 2 fine daga i Bergen. Konsert, turgåing og kino. Kjempe bra vær.
fredag 21. august 2015
Stoltzekleiven!
Metallica Bergen
Gutta på tur til Bergen. Metallica!
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)