tirsdag 30. september 2014
onsdag 7. august 2013
søndag 4. august 2013
I dag avslutta me årets båtferie, etter ein rolig formiddag på Vikjo vendte me naso heim til Rubben. Tok farvel med familien Gardner som me no har tilbragt ei veka i saman med.
Vår skipshund Mikkel har vært en suksess på sjøen.
Ein oppsumering om været: 2 veker med sol og varme på sørlandet, 1 veka med sol,regn, storm og skyer på vestlandet.
Vår skipshund Mikkel har vært en suksess på sjøen.
Ein oppsumering om været: 2 veker med sol og varme på sørlandet, 1 veka med sol,regn, storm og skyer på vestlandet.
lørdag 3. august 2013
torsdag 1. august 2013
Eg, Alex og Magnus ut for å dra teiner, ikkje ein einaste krabbe!!
Krabbelause sette me kursen mot Bergen. Når me kom fram var skandalen
eit faktum. Heile vågen var stengt for fritidsbåtar, skulle vær ein gammelbåtfestival
der. Leita desperat etter eon plass å ligga, men til slutt vendte me nasen mot Bekkjarvik
i staden, der møtte me familien Gardner igjen. Fekk plass ved nyehavna bak moloen.
Krabbelause sette me kursen mot Bergen. Når me kom fram var skandalen
eit faktum. Heile vågen var stengt for fritidsbåtar, skulle vær ein gammelbåtfestival
der. Leita desperat etter eon plass å ligga, men til slutt vendte me nasen mot Bekkjarvik
i staden, der møtte me familien Gardner igjen. Fekk plass ved nyehavna bak moloen.
onsdag 31. juli 2013
I dag har Anette bursdag, starta dagen med egg og bacon til frokost.
Etter litt avslapping sette me kursen mot Godøysund. Det hadde me kaien
for oss sjølv ei stund, ungane fiska og bada. Eg og Maja tok ribben til Våge og
shoppa litt blomar og grillmat. Grilling og kakeeting på kaien i fint vær!
Satte teiner på kvelden i håp om krabbefest..
Etter litt avslapping sette me kursen mot Godøysund. Det hadde me kaien
for oss sjølv ei stund, ungane fiska og bada. Eg og Maja tok ribben til Våge og
shoppa litt blomar og grillmat. Grilling og kakeeting på kaien i fint vær!
Satte teiner på kvelden i håp om krabbefest..
Abonner på:
Innlegg (Atom)
