Årets første båttur er unnagjort. Eg og Mikkel på Haugesunds tur. Nydelig spasertur langs kyststien med pappa og Mica. Sushi til kvelds og Einherjer konsert etterpå. Sol på søndagen men møtte på skodda på veien heim. Øvelevde da og.
onsdag 9. desember 2020
Flott tur i kongskleiva i dag.
tirsdag 8. desember 2020
Meg, fruen og Mikkel på overnatting i Bekkjarvik. Medbrakt sjølfiska hummer på menyen🙂
søndag 25. oktober 2020
Nydelig 12 retters på Gjestegiveriet i går kveld i hyggelig selskap. La oss i pøsregn og kuling, vakna til opplett og vindstille.
lørdag 24. oktober 2020
Meg, fruen og Mikkel på kulinarisk 12 retters middag på Bekkjarvik. Rufsete vær, men rolig og fint i indre havn.
lørdag 17. oktober 2020
Eg og Rune på ein fin overnatting i Bekkjarvik. Chilli con carne god vin til kvelds. Nydelig høstvær på fredagen, litt meir rufsete på lørdagen.
onsdag 2. september 2020
Fin tur til Leirvik med fruen i nydelig vær. Alltid deilig å våkne opp i båten til strålende sol.