MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
torsdag 18. juni 2020
Våkna til 25 grader og sol. Tur opp til sjetafjellet. Ellers avslapping og scooterkjøring.
onsdag 17. juni 2020
Nydelig tur til rosendal i dag. 25 grader og sol.
tirsdag 9. juni 2020
Meg, fruen og Mikkel på tur til Espevær.
søndag 17. mai 2020
Båtkonvoi som 17 mai tog i år. Mykje båt og minimalt med regn.
fredag 8. mai 2020
Nydelig tur til Valen i dag, fulgte den gamle postveien.
torsdag 7. mai 2020
Eg, fruen og Mikkel på tur til Husnes. Besteig Nordfjell på kvelden før fin god kvelds i båten.
søndag 26. april 2020
Eg, fruen og Mikkel på overnattingstur til Bekkjarvik. Nydelig april vær😎
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)