MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
onsdag 10. juli 2019
Sæby er unnagjort, neste stopp Gøteborg. 2 fine dager med shopping og avslapping.
mandag 8. juli 2019
Etter et par dager i Skagen gjekk ferden videre til rolige Sæby. Fin plass med god mat på sjø restauranten Jacobs.
Neste etappe Egersund Skagen. Fint vær og rolig sjø. Kom fram til festival i Skagen. Masse liv og live musikk.
Neste stopp Egersund. Kveldskjøring og nokså greit vær etter at revet var passert
torsdag 4. juli 2019
Ferien er i gang. Først Haugesund og trippel bursdag feiring med pappen og Wenche, neste stopp Egersund.
mandag 6. mai 2019
3 dager med metall er over, geddon leverer nok en gang. Vind og kaldt, men fint allikevel.
torsdag 2. mai 2019
Då var meg og Mikkel på karmøygeddon igjen🤘
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)