MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
torsdag 10. august 2017
Etter frokosten tok vi fatt på 4444 trappetrinn. Rett til topps og rett ned igjen. Mistenker litt gangsperr i morgen..
onsdag 9. august 2017
Etter å ha deltatt i begravelse til Jonassen Sr i dag, ber turen inn til Flørli i Lysefjorden.
tirsdag 8. august 2017
Kanskje litt fisk til kvelds..
Ankom Jelsa i dag. Nydelig plass og nydelig vær!
Nydelig måne i kveld. Eg og Alex har vært på kino i dag, damene har shoppa..
mandag 7. august 2017
Då starta me på båtferie nr 3 for sommaren. Neste stopp Haugesund!
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)