MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
tirsdag 25. juli 2017
Kongeparken
mandag 24. juli 2017
Forlot nedstrand etter frokost i dag, neste stopp Sandnes.
Nydelig dag i nedstrand i dag. Sol og varmt. Klatrepark, tubekjøring og chilling.
søndag 23. juli 2017
Morgentur i holmene
torsdag 20. juli 2017
Då e da heim å sleppa av Alex og Anette. Så går turen til rosendal. Flatt hav og strålende sol.
onsdag 5. juli 2017
Har loggført 15 overnattinger til nå i år
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)