MAJA 2 / BØMLO
Windy 42 Grand Bora 2009
lørdag 21. november 2015
Då tar me ein shopping tur te Bergen. Sol og kaldt.
onsdag 4. november 2015
Møtte på Noahs ark på turen.. 2 fine overnattinga i båten.
Nydelig morgen. Klar for hjemreise over sletta.
In flames konsert i Haugesund. Slo sammen et 2 dagers kurs med litt rock n roll.
tirsdag 6. oktober 2015
Då va me på vei heim te Rubbestadneset igjen.
mandag 5. oktober 2015
Nydelig kveld i Bekkjarvik i dag.
Eg, Alex og Mikkel på høstferie i Bekkjarvik
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)